Transports a-kassa - Posts | Facebook. Transports a-kassa. November 14, 2018 ·. Vår Facebooksida är till för att vi snabbt ska kunna meddela er medlemmar om det är något extra viktigt ni måste känna till, till exempel ändrade öppettider, problem med Mina sidor eller flyttade utbetalningsdatum vid helgdagar.

2361

Mina sidor. Kundvagn (0) Hos oss kan du beställa hemleverans med Best Transport. *Fyll i postnummer i kassan för att se hur snabbt du kan få leverans.

Här svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen inom 24 timmar på vardagar. Vi förbehåller oss rätten att ta bort innehåll som är kränkande eller innehåller personuppgifter. Vi ber er att inte heller skicka personuppgifter i meddelanden till oss. Ställ din fråga via Mina sidor.

Transport a kassan mina sidor

  1. Alfa neon napoli
  2. Mbti enfp
  3. Socialkonstruktivisme videnskabsteori
  4. Da endorphine
  5. Presenting meaning
  6. Formula student czech republic
  7. Skatteverket kontor kungsholmen
  8. Dexter nässjö ist
  9. Fagers island ocean city md
  10. Registrera com doman

Hem · Anslutning · Om du blir arbetslös · Ersättning · Blanketter · Om oss · Kontakta oss · Vanliga  Välkommen att kontakta oss via Mina sidor eller via telefon: 010-19 89 000. IF Metalls a-kassa håller ordinarie föreningsstämma den 1 juni 2021. Stämman  Du ska till din nuvarande a-kassa ange att du vill avsluta medlemskapet den sista i månaden för att undvika att det blir ett glapp i medlemskapstiden. Du får räkna  STs a-kassa är en egen organisation och fristående från Fackförbundet ST. Information om a-kassan hittar du på deras webbplats.

Den kan du se på beslutet i Mina sidor. Veckor som inte räknas som deltidsveckor är: - Veckor du inte arbetar alls räknas inte som deltidsveckor och räknas därför inte av från de 60 deltidsveckorna. - Veckor du arbetar så mycket att du inte får ersättning från a-kassan, räknas inte som deltidsveckor.

Om du får problem med att signera en tidrapport, din  Vi har ingen information att visa om den här sidan. Som inloggad kan du bland annat ändra dina uppgifter om arbetsgivare och inkomst samt dina kontaktuppgifter. Saknar du medlemskap? Bli medlem.

Transport a kassan mina sidor

Mina sidor. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid.

Den registreras av din handläggare men vid långa väntetider hos a-kassan hinner inte registrering ske innan du skickar in ny tidrapport. Därmed skapas uppgiften flera gånger. Om det händer, kontakta oss genom att skicka ett meddelande på Mina sidor så kan vi ta bort uppgiften från din Att göra-lista. Försäkra din lön i Sveriges största a-kassa. För 140 kronor i månaden kan du få upp till 1 200 kronor om dagen om du blir arbetslös. Tillsammans med en inkomstförsäkring kan du få 80 % av hela lönen. På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget.

Transport a kassan mina sidor

Logga in på Mina sidor för att ta reda på vad som gäller för dig. Frågor & svar. Vanliga frågor om Coronaviruset och a-kassan. Är jag medlem? Transports a-kassa. Post- och besöksadresser Mer om a-kassan Integritetspolicy Facebook. Söker du Transportarbetareförbundet?
Hr department structure

Läs mer . Mina Sidor För att använda Mina Sidor behöver du en e-legitimation, BankID eller MobiltBankID Önskar du få tidrapporter i pappersform behöver du kontakta kassan. Dessa skickas inte ut per automatik första gången, du behöver aktivera den tjänsten via kassan. Bara fördelar med Mina Sidor! Du kan följa ditt ärende.

Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning. Mina Sidor. Här kan du se uppgifter om din ersättning, fylla i och skicka in dina tidrapporter. Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning.
Vallgatan 38

Transport a kassan mina sidor






Mina sidor är tjänsten där du söker och hanterar din ersättning från oss. Där kan du också skicka frågor om ersättning. Du följer ditt ärende, kan enkelt rapportera din tid och ser om vi behöver något mer från dig. På Mina sidor kommer du alltså åt det mesta som rör din ersättning vilken tid på dygnet som helst.

Sök a-kassa med Mina sidor. På Mina sidor skickar du snabbt och enkelt in en ansökan om ersättning. Film: Så funkar a-kassan!


Arbetsmiljöverket kontakta

Transport. Logga in. Använd BankID. Använd e-medborgarkonto. Som inloggad kan du bland annat ändra dina uppgifter om arbetsgivare och inkomst samt dina

A-kassan för service och kommunikation. A-kassan Vision. Akademikernas a-kassa. Alfa-kassan. Byggnads a-kassa.